dinsdag 11 december 2012

Asian girls all inclusive!


Naast zachte buikjes houd ik van fotografie, dat zul je ook wel zien als je me blijft volgen, want ik plaats graag mooie en uniek geschoten foto's!

Deze Aziatische vrouw is nog lang niet dik, maar ze begint wel een beetje een buikje te krijgen en probeert deze te verbergen door haar handen in haar zij te zetten. Als ze nog een kilo of 10 aankomt heeft ze een prachtig figuur! Ik zie het al helemaal voor me, haar buik zal flink maar stevig over haar broekje heen puilen....



Ze is op vakantie op een mooie tropische locatie waarbij ze met haar vriendinnen lekker los gaat en in haar all-inclusive restaurant de hele dag cocktails drinkt en langs de buffetten gaat. Ook haar vriendinnen zijn de nodige pondjes aangekomen..............





Geen opmerkingen:

Een reactie posten