zondag 30 december 2012

Doet me denken aan..



Deze prachtige dame heeft er al wat flinke picknicks op het strand opzitten. Haar zwembak heeft waarschijnlijk drie knijpers nodig om te blijven hangen aan de waslijn om te drogen na het zwemmen in de zee.Je ziet haar dicht bij het water zitten, want meer dan 10 meter door het mulle zand lopen is zwaar voor haar.


Ze doet me denken aan een zonnige zondagmiddag aan het strand aan de Maasvlakte. Ik ga regelmatig naar het naaktstrand daar en op de een of andere manier trekt het ook wel eens wat dikkere stelletjes of stelletjes waarbij het overduidelijk lijkt dat één van beide een feeder of in ieder geval een liefhebber van zijn / haar dikke partner is. Deze dame in kwestie had ook ongeveer het postuur van bovenstaande foto. Een passend zwempak had zij overduidelijk niet gevonden, want ze had alleen een broekje aan met daar overheen een enorm hemdje.

Ik keek stiekem naar haar, door mijn zonnebril, over mijn boek heen.. Ze zat samen met een slanke man op een kleedje met een flinke koeltas. Hij had vanalles ingepakt: wijn & cola, maar vooral veel eten. Ze hadden broodjes, fruit, bon-bons en wie weet wat nog meer....

Op een gegeven moment zei ze dat ze het warm had. Hij stelde haar voor even het water in te gaan. Mijn gezelschap bleef rustig doorbabbelen en had niet door dat ik geen woord van zijn verhaal hoorde. Ik staarde maar naar de dame, volgens mij móet ze het gezien hebben. Ze stond nogal self-concious op en probeerde tegelijk haar hemdje naar beneden te trekken. Dat lukt niet helemaal, want haar broekje was helemaal onder haar onderbuik geschoven. Ik zag dat ze moeite had met het reiken onder haar buik om het broekje weer naar boven te trekken.

Intussen had ik vol zicht op haal volle onderste buikvetrol, iets wat ik niet gauw zal vergeten... evenals haar moeizame wandeling door het droge warme zand. Ze bleef maar trekken aan haar broekje en loste het maar op door met één hand zowel het broekje als het hemdje vast te houden. Jammer eigenlijk..

Ze waggelde naar het water en bleef daar wel een half uur. Ik denk dat ze moed aan het verzamelen was om weer terug te lopen in haar natte pak. Dit ging wel beter, want de stof plakte aan haar grote, volle, mooie buik............

Ik heb erg genoten van deze middag op het strand.. Ik ga volgend jaar weer, in de hoop veel mooie dikke dames (én heren!) te zien!




11 opmerkingen:

  1. de dame op die foto ziet er goed uit zo zou ik er meer willen zien

    gr danny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Danny,

      Voor een nieuw televisieprogramma ben ik op zoek naar feeders die hun verhaal willen delen. Het gaat om een een persoonlijk portret waarin we graag dieper willen ingaan op deze levenswijze. Ben of ken je iemand die hiervoor open staat en die graag zijn of haar verhaal wil vertellen, zou ik graag in contact komen.

      Dank en vriendelijke groeten,

      Franka de Leeuw
      franka.de.leeuw@eyeworks.tv

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. daar woon ik ook lisa

      gr danny

      Verwijderen
    2. Ga je wel eens naar het strand, danny?

      Je moet echt eens naar het Maasvlakte strand gaan!

      Verwijderen
    3. ja hoor ik ga wel eens naar het strand maar het maasvlakte strand ben ik nog nooit geweest

      gr danny

      Verwijderen
    4. Ik zou ook best eens met een volle dame willen zwemmen!
      Ben zelf niet echt vol maar vind volle dames erg mooi!
      En zwemmen vind ik ook heerlijk!
      Zou je ook in een vaart of kanaal gaan zwemmen Lisa?
      Je hebt er last van niemand lekker rustig.
      Of toch maar een zwembad?

      Verwijderen
    5. Beste Geert,

      Voor een nieuw televisieprogramma ben ik op zoek naar feeders die hun verhaal willen delen. Het gaat om een een persoonlijk portret waarin we graag dieper willen ingaan op deze levenswijze. Ben of ken je iemand die hiervoor open staat en die graag zijn of haar verhaal wil vertellen, zou ik graag in contact komen.

      Dank en vriendelijke groeten,

      Franka de Leeuw
      franka.de.leeuw@eyeworks.tv

      Verwijderen
  3. Lisa waar woon je in Zuid Holland want daar woon ik ook en ik ben wel nieuwsgierig

    Jasper

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Jasper,

      Voor een nieuw televisieprogramma ben ik op zoek naar feeders die hun verhaal willen delen. Het gaat om een een persoonlijk portret waarin we graag dieper willen ingaan op deze levenswijze. Ben of ken je iemand die hiervoor open staat en die graag zijn of haar verhaal wil vertellen, zou ik graag in contact komen.

      Dank en vriendelijke groeten,

      Franka de Leeuw
      franka.de.leeuw@eyeworks.tv

      Verwijderen