dinsdag 25 december 2012

Zwemmen



Zo af en toe ga ik wel eens zwemmen. Je weet wel, goed voor de lijn.



Er zijn twee soorten dikke mensen in het zwembad. Het soort dat probeert af te vallen en het soort dat hun massa vet wil showen. Op het bovenstaande plaatje zie je twee mannen die zeker bij het tweede soort hoort. Zij hebben voor ze naar het zwembad zijn vertrokken een goede maaltijd gegeten, misschien wel voor twee (p/p!). Het voelt heerlijk je even gewichtloos te voelen met zo'n zware volle buik namelijk.

Wat moeten deze buikjes heerlijk zacht zijn.. ik droom er bij weg vannacht......

6 opmerkingen:

  1. Wow had mijn vriend maar zo'n sexy buik.. Hij wil helaas niet aankomen...…………

    x Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn buik is aardig rond maar nog niet zo rond als op de foto!

    Michel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klinkt goed Michel! Ik vind het bij een man vooral mooi als de buik heel zacht en rond is, maar hij toch wel al net wil gaan hangen!

      Verwijderen
    2. Nou Lisa, zo'n buik heb ik. Hij is echt zacht en rond. Hij hangt een klein beetje.

      Verwijderen
  3. Misschien moeten we een buikjes collage maken. Stuur je foto's even naar fatladielover@gmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen