woensdag 12 december 2012

Dikke buiken en billen op straat...

Wie van jullie denken wel eens "Hoe kan ik ongemerkt van deze veel te dik voor zijn/haar kleren een foto maken"? Ik denk het regelmatig........ Ik roep jullie dan ook allen op om foto's te maken van dikkerts op straat, op een verjaardag, in de club of bij de snoepautomaat en deze naar me op te sturen!

Laat me weten wat de situatie was én.. wat je van de dikke verschijning vindt.



Waargebeurd verhaal: Afgelopen zomer liep ik in het winkelcentrum en er liep een hele dikke negerin. Haar tregging gleed van haar vette billen en ze liep dus flink voor gek. Veel winkelende mensen zagen het en wezen haar na, maar niemand ging naar haar toe................. Had ik hier maar een foto / filmpje van gemaakt!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten